Jak to działa? Cennik Zamów Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta

Strona główna -> Jak to działa? -> Przenoszenie numerów

Przenoszenie numerów

Uwaga!

Nie wypowiadaj samodzielnie umowy z dotychczasowym operatorem.
Rozwiązanie umowy z macierzystym operatorem jest ostatnim etapem procesu.

Czy jesteś już użytkownikiem aleVoIP?

Jeśli NIE:

Najpierw zarejestruj się.

Podczas rejestracji wybierz numer, z którego będziesz korzystać już teraz. Ten numer będziesz mógł potem zachować jako dodatkowy (utrzymanie numeru dodatkowego nie będzie wiązało się z żadnymi kosztami).

Jeśli TAK:

Postępuj zgodnie z procedurą:

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Wybierz opcje: numery -> przenieś numer -> dodaj wniosek.
  • Wypełnij uważnie wniosek o przeniesienie numeru.

    Pamiętaj, że dane klienta muszą być zgodne z danymi u dotychczasowego operatora.
    Jeśli nie jesteś właścicielem numeru, poproś właściwą osobę o przeprowadzenie procedury.


  • Wydrukuj i podpisz wygenerowany wniosek oraz oświadczenie.
  • Do wydrukowanego wniosku i oświadczenia, dołącz następujące dokumenty:

    Osoby indywidualne:

    • kopia dowodu osobistego,
    • kopia rachunku telefonicznego od dotychczasowego operatora.

    Firmy oraz jednostki organizacyjne:

    • kopie dowodów osobistych osób reprezentujących firmę,
    • pełnomocnictwa, jeśli osoby reprezentujące nie są wpisane w KRS lub CEIDG,
    • kopia rachunku telefonicznego od dotychczasowego operatora (nie starszego niż 3 miesiące).

    Brak w/w dokumentów może spowodować odrzucenie wniosku o przeniesienie numeru.


  • Prześlij dokumenty na adres:

    Hostnet Sp. z o.o.
    ul. Trylińskiego 2
    10-683 Olsztyn

  • W panelu klienta będziesz mógł monitorować etapy procesu.

  • Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja