Jak to działa? Cennik Rejestracja Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Pytania ogólne -> Jak zacząć? Co jest potrzebne?

Pomoc

Pytania ogólne

  • Jak zacząć? Co jest potrzebne?
  • Czym jest nazwa konta sip?
  • Czy mogę wysyłać faksy?
  • Jak mogę opłacić abonament?
  • Jak mogę doładować konto?
  • Jak szybko otrzymam doładowanie?
  • Czy otrzymam fakturę VAT?
  • Ile kosztuje korzystanie z usług?
  • Czy jakość połączeń nie zmieni się?
  • Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
  • Jak zamówić numer stacjonarny?
  • Czy inni mogą do mnie dzwonić?
  • Jak mam wybierać numery?
  • Gdzie mogę dzwonić?
  • Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
  • Jak zacząć? Co jest potrzebne?

    Jak zacząć?

    Aby rozpocząć korzystanie z usługi, musisz zarejestrować się.

    Po przeprowadzonej rejestracji, otrzymasz e-mailem dane konta sip, którego potrzebujesz do konfiguracji dowolnego narzędzia do dzwonienia.

    Co jest potrzebne?

    Dla zapewnienia dobrej jakości głosu będziesz potrzebować stabilnego łącza internetowego z prędkością 128kb/s (w obie strony) do prowadzenia jednej rozmowy.

    Korzystać z usługi możesz na wiele sposobów. Do dzwonienia możesz wykorzystać bezpłatną aplikację na telefon komórkowy lub darmowy program na komputer. Możesz także nabyć specjalny telefon IP (podłączany bezpośrednio do internetu) albo specjalną bramkę VoIP, dzięki której wykorzystasz do rozmów internetowych swój dotychczasowy telefon analogowy.

    Niezbędne informacje na temat możliwości korzystania z usługi znajdziesz w części jak to działa.

    powrót na górę


    Prepaid24.pl Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka w chmurze  |  Call center w chmurze  |  Telekonferencja