Jak to działa? Cennik Zamów Faks internetowy Pomoc Kontakt Panel klienta
Strona główna -> Pomoc -> Pytania ogólne -> Jak mogę opłacić abonament?

Pomoc

Pytania ogólne

  • Jak zacząć? Co jest potrzebne?
  • Czym jest nazwa konta sip?
  • Czy mogę wysyłać faksy?
  • Jak mogę opłacić abonament?
  • Jak mogę doładować konto?
  • Jak szybko otrzymam doładowanie?
  • Czy otrzymam fakturę VAT?
  • Ile kosztuje korzystanie z usług?
  • Czy jakość połączeń nie zmieni się?
  • Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
  • Jak zamówić numer stacjonarny?
  • Czy inni mogą do mnie dzwonić?
  • Jak mam wybierać numery?
  • Gdzie mogę dzwonić?
  • Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
  • Jak mogę opłacić abonament?

    Aby opłacić abonament wystarczy:

  • Zalogować się do panelu klienta.
  • Wybrać zakładkę rozliczenia.
  • Wybrać opcję doładuj.
  • Wybrać z listy rodzaj abonamentu (np. opłata kwartalna).
  • Opłacić wygenerowaną fakturę proforma tradycyjnie lub online.
  • Dane do przelewu tradycyjnego:
    Nazwa banku: Bank Zachodni WBK
    Nr konta: 34 1090 1753 0000 0001 1752 5845
    Telepartner Sp. z o.o., ul. Trylińskiego 2, 10-683 Olsztyn
    W tytule przelewu tradycyjnego należy wpisać numer wygenerowanej faktury proforma.

    Zatwierdzanie wpłat dokonanych przelewem tradycyjnym odbywa się ręcznie, po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie. Nie ma możliwości przyspieszenia procesu. Jeżeli chciałbyś, aby Twoja wpłata została zatwierdzona w ciągu 20 minut, skorzystaj z opcji platności online - przelewy24.

    Jeżeli wybierzesz sposób płatności online, w tytule przelewu wprowadź uważnie numer wygenerowany przez system przelewy24 (NIE nr proformy). Wpłaty dokonaj na rachunek naszego partnera (firma Dialcom, numer konta wyświetli się).

    powrót na górę


    Hostnet Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks wirtualny  |  Telefonia VoIP  |  Centralka wirtualna  |  Wirtualne call center  |  Telekonferencja